Aptuveni trešdaļa jeb 32% Latvijas iedzīvotāju pēdējā gada laikā nav iegādājušies kādu produktu vai pakalpojumu, jo nav varējuši sazināties ar uzņēmumu, liecina mobilo sakaru operatora "Tele2" veiktās aptaujas dati.
Aptuveni puse aptaujāto atzīst, ka gadījumos, kad nav varējuši sazināties ar sākotnēji izvēlēto uzņēmumu, viņi ir vērsušies pie konkurējošā uzņēmuma. Turklāt katrs astotais iedzīvotājs par savu negatīvo pieredzi ir pastāstījis citiem un publiski to kritizējis.
Aptaujas dati arī rāda, ka trešdaļa iedzīvotāju jeb 33% sagaida, ka uzņēmumi atbildēs uz klientu jautājumiem pa tālruni vai digitālajā vidē mazāk nekā vienas stundas laikā, bet 30% uzskata, ka vajadzētu atbildēt vienas līdz četru stundu laikā.
Aptaujas datos arī redzams, ka visbiežāk pie konkurentiem, kad nav varējuši sazināties ar kādu uzņēmumu, ir vērsušies vīrieši vecumā no 25 līdz 44 gadiem ar vidēji augstiem vai augstiem ieņēmumiem, kas dzīvo Rīgā. Savukārt visbiežāk par savu negatīvo pieredzi publiski stāstījuši citiem respondenti vecumā no 18 līdz 24 gadiem ar vidēji augstiem ienākumiem.
Aptauja veikta sadarbībā ar pētījuma centru "SKDS" 2023.gada martā, aptaujājot 1005 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 75 gadiem.