Kopumā Melnās piektdienas ietvaros pirktākās preču kategorijas bijušas bērnu konstruktori, sieviešu un vīriešu smaržas, rotaļlietas un izglītojošās rotaļlietas.
"PHH Group", tostarp tirdzniecības centra internetā 220.lv, apkopotie dati liecina, ka Melnās piektdienas atlaižu nedēļā apmeklētāju plūsma tirdzniecības platformā pārsniedza 8,3 miljonus apmeklējumu, kas ir par gandrīz 30% vairāk nekā pagājušā gada akcijas laikā. Vienlaikus uzņēmumā norāda, ka vidējo pirkuma groza vērtību var raksturot kā pragmatisku, vienam pircējam Latvijā iegādājoties preces par vidēji 47 eiro.
220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols uzsver: "Šogad Melnās piektdienas kampaņas laikā vienā pirkuma reizē mūsu pircēji Latvijā iegādājās preces par vidēji 47 eiro, tikmēr Lietuvā 45 eiro, bet Igaunijā visvairāk - 53 eiro. Lielāko pirkumu summu bija gatavi tērēt Somijas patērētāji, vienā pirkuma reizē tērējot vidēji 70 eiro."