Šogad nedēļu pirms Valentīndienas ievērojama pircēju aktivitāte vērojama tehnoloģiju segmentā - par 100% kāpuši viedtālruņu, viedo pulksteņu un rokassprādžu pārdošanas apjomi, salīdzinot ar nedēļu iepriekš. Savukārt, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, šo pašu preču pārdošanas apjomi auguši par 30-50%, liecina tirdzniecības centra internetā 220.lv operatīvie dati.
Arī citas elektroniskās ierīces kā, piemēram, epilatori, matu taisnotāji, lokšķēres, fēni, e-zobu birstes un i-roboti, šogad tiek pirktas Valentīndienas ietvaros.
Jau kopš pērnā gada decembra novērota tendence, ka pircēji izvēlas dārgākas un kvalitatīvākas dāvanas, piemēram, telefonus vai viedpulksteņus, un šī tendence turpinās arī šogad. Šādu dāvanu pārdošanas apjomi gan pirms Ziemassvētkiem, gan šogad pirms Valentīndienas būtiski auguši.
Vēl viena tendence, kas šogad novērota, ka pircēji izvēlas dārgākus elektronikas preču modeļus, no kuriem populārākie ir "Apple", "Samsung" un "Xiaomi".
Savukārt nedēļā pirms Valentīndienas pārdošanas apjomi 18+ jeb pieaugušo preču kategorijā bija dubultojušies, kur iecienītākās preces pircēju vidū bijušas vibratori un apakšveļa. Salīdzinot ar pērno gadu, pārdošanas apjomi bijuši aptuveni 60% lielāki.
Daļa pircēju šogad iegādājušies arī svētkiem raksturīgās, tradicionālās preces kā, piemēram, smaržas, kosmētiku, sveces. Šo preču pārdošanas apjomi nedēļā pirms Valentīndienas pieauga par aptuveni 100%, salīdzinot ar identisku periodu pērn.