Idejas autors par vienotas pilsētas/novada vizuālās identitātes izstrādi ir Varakļānu novada domes deputāts Viktors Vilkaušs (LA). Lai skaidri definētu Varakļānu zīmola galvenās vērtības un radītu bāzi konsekventai vizuālajai komunikācijai, pērn tika izveidota darba grupa. Tās sastāvā bija Varakļānu novada domes deputāts Vilkaušs, Varakļānu novada domes Sociālo, izglītības un kultūras jautājumu komitejas priekšsēdētāja Nagle un Varakļānu novada uzņēmēja ar ilggadēju pieredzi zīmola vadībā - Anete Urka.
Ar līgumsaistībām par zīmola vizuālo pamatelementu izstrādātāju tika apstiprināts uzņēmums SIA "Staris", kuru vizuālās identitātes projektā pārstāvēja Māris Staris.
Lai identificētu pilsētas/novada iedzīvotājiem būtiskākās vērtības un apkopotu vīzijas par novada attīstību, tika organizētas intervijas ar dažādām iedzīvotāju grupām, piemēram, uzņēmējiem, jauniešiem, kultūras darbiniekiem, sabiedriski aktīviem iedzīvotājiem.
Jaunizveidotā devīze - "Gaišiem būt un varēt!" - ir apliecinājums Varakļānu pilsētas un novada cilvēku spējām, gribai un ambīcijām, kas pierādītas darbos un sasniegumos. Jaunā logotipa pamatā ir ideja par Varakļānu ģeogrāfisko novietojumu trīs nozīmīgu ceļu - Madona, Rēzekne, Jēkabpils- krustpunktā.
Logotipa grafiskā daļa ataino ideju par Varakļānu stratēģiski izdevīgo atrašanās vietu, vienlaikus no V burtiem veidojot starus, kas izplatās no Varakļānu centra, simbolizējot varakļāniešu labo darbu un talantu starojumu.
Logotipā iekļautas divas krāsas - vara krāsa un aramzemes / maizes brūnā krāsa -, tā simbolizējot novada un iedzīvotāju vērtības, sasniegumu mirdzumu un vēsturisko mantojumu, kā arī novada zemes spēku un auglību.
Lai noritētu veiksmīga jaunās devīzes un zīmola iedzīvināšana novada ikdienā, Varakļānu novada pašvaldība ir izstrādājusi vizuālās identitātes lietošanas standartus un noteikumus.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Pievienojiet komentāru
Anonīmi komentāri
Atbilēt
Anonīmi komentāri